چگونه یخچال را بدون دردسر کشیدن و کشتن خودمان جابجا کنیم؟

  • -

چگونه یخچال را بدون دردسر کشیدن و کشتن خودمان جابجا کنیم؟

Tags : 

اواپراتور دوگانه: این اواپراتور با کمپرسور خطی بیصدا بهصورت هماهنگ کار میکند و به تغییرات دما و رطوبت برای رسیدن به پیک سرما در بخشهای مختلف یخچال و فریزر پاسخ میدهد. برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید فضای مورد نظر خود را اندازه بگیرید و سپس نوع یخچال و بهترین اندازه آن را متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید. این نوع یخچال ها معمولا 32 تا 36 اینچ عرض، 24 تا 26 اینچ عمق (بدون احتساب درهای یخچال) و 68 تا 71 اینچ ارتفاع دارند. یکی از عواملی که در قیمت یخچال فریزر ایرانی بسیار تاثیر گذار است، نوع یخچال فریزر است. ساید بای ساید ها یخچال هایی در ابعاد بزرگ هستند که با یک خط عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم می شوند و کاملا به هم چسبیده اند. اما تمامی فیلترهای تصفیه یخچال ساید بای ساید اسنوا که توسط تکنسینهای مجموعه آی پی تعویض میشود دارای یکسال ضمانت تعویض است و ضمنا تا دو سال نیاز به تعویض ندارد .

برای دسترسی به نوشیدنیها و موارد پرمصرف، در دیگری روی در اصلی تعبیه شده است که با یک دکمه باز شده و به این ترتیب مانع از هدررفت انرژی میشود. ولی تحقیق و شکیبایی کلید اصلی خرید یخچال است. لاستیکهای دور درب خراب هستند، اگر درب دفورمه شده میتوانید با سشوار و آب جوش آن را به حالت اول باز گردانید ولی اگر پاره شده باید تعویض شوند. در این مدل نیز قفل کودک و اخطار باز ماندن درب قرار داده شده است. در این یخچال فریزر نیز قابلیت انجماد سریع قرار داده شده است، در نتیجه مواد غذایی به سرعت در آن منجمد می شوند و باعث می شود تا تازگی آن ها حفظ شود. یخچال جنرال الکتریک (GE) جنرال الکتریک بعنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا از سال ۱۹۲۲ تاکنون شروع به تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر کرده است. اکثر تولید کنندگان یخچالهای مجلل با بسیاری از زنگها و نمایشگرها و… تولید میکنند. بیشتر تولید کنندگان ادعای ظرفیت گنجایش 622 لیتر را دارند در حالی که آزمایش های ما 20 درصد کمتر را نشان می دهند. از دیگر ویژگیهای یخچالهای ویرپول میتوان به نور پانورامیک LED، دربهای قابل تنظیم، یخسازی و ذخیرهسازی بیشتر در مواقع ضروری، رنگبندی متنوع، و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

بیشتر مارکها فقط یک سال پوشش کامل را شامل می شوند ، حتی در یخچال هایی که 2000 دلار یا بیشتر قیمت دارند. اگر شما هم در مورد این یخچال نظری یا پیشنهادی دارید صمیمانه تقاضا می کنم عنوان کنید تا ما و دیگر دوستانم از نظر ارزشمند شما بهره بگیریم . برای اینکه بتوانید درب یخچال را کاملا باز کنید باید توجه داشته باشید که جهت باز شدن آن به سمت دیوار نباشد. ویژگی درب دولایه : (door in door) این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بدون نیاز به باز کردن درب کل یخچال، به خوراکیهای موردنیاز خود که به خاطر آنها درب یخچال را زیاد باز میکنید، دسترسی پیدا کنید. علاوه براین هشدار باز ماندن در نیز در آن قرار داده شده است. برای برخی افراد، یخچالی که فریزر آن در بالا قرار دارد بهترین انتخاب است، زیرا فضای آنها کوچک است. محفظه مخصوص شیشه هم به استفاده بهینه از فضای داخلی کمک میکند.

در فریزر این مدل محفظه ای مخصوص قرار دادن مواد پروتئینی مانند گوشت قرار داده شده است. یخچالهای ساید بای ساید بزرگتر هستند، بنابراین فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال میکنند اما در عوض فضای بیشتری را نیز برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار میدهند. مدلهای جدیدی که امروزه وجود دارد، صرفهجویی انرژی بیشتری حتی نسبت به مدلهای تولید شده پنج سال پیش دارند. سیستم یخسازی : SpacePlus سیستم یخسازی منحصربهفرد ال جی به داخل درب آن منتقل شده و بهاینترتیب میتوان از فضای بیشتری در داخل فریزر استفاده کرد. به وسیله این قابلیت بسیار خوب در هر لحظه میتوان از تکههای زیبای یخ برخوردار شد. جان گوری، یک مخترع آمریکایی اهل فلوریدا، نخستین یخچال مکانیکی را در ۱۸۴۱ میلادی بر پایهٔ طرح ایوانس ساخت که از آن برای ساختن یخ برای خنک نگاهداشتن مبتلایان تب زرد استفاده میکرد. استفاده از برترین برندهای ساخت اینورتر مانند امبراکو در ساختار یخچال ساید مابه توانسته است در کاهش میزان مصرف انرژی دستگاه کارآمد باشد و همچنین باعث افزایش عمر دستگاه می شود. دلیل انتخاب این یخچال و قرار دادن آن در رتبه ۸ برترین های یخچال و فریزر دارا بودن میزان مصرف انرژی حداقل و قابلیت های بسیار زیاد در برابر قیمت مناسب آن می باشد.

در این یخچال و فریزر ۴ در قرار داده شده که حالتی مدرن و جذاب به آن بخشیده است. در این مدل صفحه نمایش لمسی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن گزینه های دلخواه خود را برای انجام ویژگی های مختلف انتخاب کنید. و شما هم نمی توانید جلوی این مسئله را بگیرید. این چهار قسمت طی یک فرایند پیچیده گاز فریون را خنک میکنند و در لوله های یخچال به حرکت در می اورند. با گذشت سالها ، یخچال از یک جعبه خنک کننده با تعدادی قفسه ساده به وسیلهای پیچیده تر و مدل هایی با امکانات گرانتر، تبدیل شده است. اگر با موقعیت شما جور باشد میتوانید محتویات یخچال را به طور موقت در جعبههای خنک نگهداری غذا ذخیره کنید. هنگامی که «کشوی بزرگ» را برای پر کردن بیرون میکشید، میتوانید به کل فضای گسترده آن دسترسی پیدا کنید؛ که به نوبه خود ذخیره سازی و سازماندهی مواد موجود در آن را آسان و کم زحمت میسازد.


If you need us then send an e mail.