خرید یخچال فریزر ایرانی و خارجی، تک، دوقلو، ساید زیر قیمت

  • -

خرید یخچال فریزر ایرانی و خارجی، تک، دوقلو، ساید زیر قیمت

Tags : 

کمپرسور یخچال گازی که به آن تزریق شده است ( قبلا گاز فریون بود ولی الان اغلب گاز R134 جایگزین آن شده است) را درون کانال ها یا لوله های اواپراتور و کندانسور فشرده می سازد. اگر خانه دار هستین و بودجه تون محدوده ، موتور ( کمپرسور ) و اندازه یخچال فریزر خیلی مهم تر از امکانات جانبیه . متاسفانه بسیاری از فروشنده های یخچال فریزر یا اطلاعات درستی درباره یخچالی که میفروشند ندارند و یا حوصله توضیح دادن ندارند . در وقت آزادم درباره متد های بازاریابی و تبلیغات وب مطالعه می کنم . سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی: این سیستم هوای سرد را در همه فضای یخچال و فریزر به طور مساوی تقسیم می کند. کمپانی فیلور جهت جلب رضایت مشتریان یخچال فریزرهای خود را به امکانات و فناوری های مختلفی مجهز کرده است تا در بازار فروش بتوانند رقابت کنند. از مهمترین مزایای فناوری no frost تازه تر ماندن مواد غذایی، کاهش مصرف انرژی، امکان استفاده از حداکثر فضای ممکن، خلاص شدن از دردسرهای تمیز کردن و آب کردن فریزر میباشد. برای محاسبه اندازه یک یخچال از واحد فوت مکعب استفاده میشود. اما یه مدل دیگه هم هست که به صورت اتومات یخ میسازه فقط کافیه یه دکمه رو فشار بدین تا به اندازه نیاز تون یخ بریزه .

اگرچه فضای راه پله اکثر آپارتمانی های جدید برای انتقال وسایل منزل مناسبه اما هنوز هم راه پله خیلی از آپارتمان ها تنگه و بالا و پایین بردن وسایلی مثه یخچال واقعا سخته . یه زوج جوون واقعا به یخچال فریزر بزرگ تر از 25 فوت نیازی ندارن . مثلا کافیه یه خط روی یخچال بیوفته . بعضی از افراد از روی تنبلی یا از روی اجبار ، یه بار غذا درست می کنن و بعد هر روز هفته اون غذا رو هی داغ می کنن و می خورن . بعدا به طور مفصل نکات مهمی رو در مورد روش های درست استفاده از یخچال فریزر خدمت تون عرض میکنم . خب دوستان ، اگرچه این مطلب یکم طولانی شد اما بازم نکات ریزی در مورد یخچال فریزر وجود داره که اگر بدونید بهتره . آخه تو این گرونی کی می تونه این یخچال رو پر کنه ؟ با استفاده از این سیستم برفک روی مواد غذایی و دیواره های فریزر بطور اتوماتیک از بین می رود.

نشتی آب در یخچال فریزر بوش از مشکلات رایجی است که بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند. یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش دارای سیستم آبریز می باشد که دیگر بدون نیاز به قراردادن بطری درون یخچال و اشغال فضا، آب خنک تصفیه شده بدلیل داشتن فیلتر تصفیه آب در اختیار شما خواهد بود. این دستگاهها بسیار گرانقیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال میکنند. تناسب اندازه یخچال به فریزر بر اساس نیاز در نظر گرفته میشه و معمولا در یخچال فریزر های ساید با ساید هم ، اندازه یخچال بزرگ تر از فریزره . و این یکی از بهترین مزیت این یخچال ها است. بسیاری از شرکت ها و برند های داخلی از این نکته غافل شده و خیلی به آن اهمیت نمی دهند. به همین دلیل ما نیز گنجایش این مدل از یخچال فریزر را بر حسب لیتر بیان می کنیم.

در زیر درب دستگاه قطعه ای فلزی قرار دارد که با نزدیک شدن به قفل آهنربایی بسیار قوی ای که بر روی بدنه اصلی قرار گرفته ، به صورت کاملاً محکم بسته می شود . • پایه های قابل تنظیم و چرخدار: وجود این پایه ها در زیر دستگاه سبب شده تا آن را بتوان به آسانی جا به جا و نظافت کرد. قسمت فریزر یخچال های دوقلو خیلی جا داره . در صورتی که قیمت شهر خودتون رو دارید آنرا در قسمت نظرات اعلام کنیدتا بتوانیم با همگام سازی قیمت ها بهترین قیمت رو به شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین میتوانید محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید. شما میتوانید قیمت یخچال را به صورت آنلاین توسط درگاه بانک ملت پرداخت کنید. اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم .

If you treasured this article and you also would like to obtain more info concerning قیمت یخچال; link homepage, kindly visit our own web site.


If you need us then send an e mail.