ﻋﺪم ﻳﺨﺴﺎزي در یخچال ﺳﺎﻳﺪ بای ساید ال جی ﺑﻨﺘﻠﻲ

  • -

ﻋﺪم ﻳﺨﺴﺎزي در یخچال ﺳﺎﻳﺪ بای ساید ال جی ﺑﻨﺘﻠﻲ

Tags : 

هرچند که بازار هدف ما در حال حاضر داخلی است و بهطور مستقیم صادرات نداریم اما در برنامههای آینده خود قصد داریم پس از افزایش ظرفیت تولید، روی بازارهای خارجی نیز تمرکز کنیم. یخچال ساید بای ساید بوش در سری مدل های متعدد با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود که هر سری نسبت به سری قبلی از امکانات و فناوری های بیشتری برخوردار است. یخچال فریزر پایین محبوبیت زیادی در بازار ندارند. در این نوع یخچال ها معمولا از قابلیت هایی چون درب بار، آبریز و یخریز، اتصال به آب شهری و غیره استفاده شده است. در نوع ابتدایی آن مخزن آب در یخچال باید بهصورت دستی پر شود و پس از سرد شدن در دمای یخچال با فشردن اهرم یا دکمهی سمت بیرونی در، آب سرد در اختیار کاربر قرار میگیرد. این مدل مجهز به یک آبسردکن مدرن و زیبا روی درِ فریزر است که برای استفادهی آسانتر، یک اهرم داخلی دارد که امکان برداشتن آب سرد حتی با یک دست را نیز برای کاربر میسر میسازد.

برخی مواقع ، نظیر گردش های تفریحی ، نیاز است مواد غذایی را داخل یخچال نگه دارید تا سرد باشند و در موقع لازم از آن ها استفاده کنید . مثل جعبه پیتزا و کیک تولد میباشد در حالیکه در فضای باریک ساید بای ساید اصلا جای نمیگیرند. بسیاری از تولید کنندگان مدلهای توکار را با باریک تر کردن سایر مدلهای تولیدی اشان برای جای گرفتن درون کابینتها ارائه میکنند. یخچال های درب فرانسوی یا ساید بای ساید هم گزینه ای مناسب در فضای تنگ هستند زیرا درهای باریک تر به فضای کافی برای باز کردن نیاز ندارند. در سال ۱۸۳۴ میلادی، ژاکوب پرکینز با تغییر در طرح اولیهٔ ایوانس توانست اولین یخچال جهان را بسازد و. این عدم تصمیم گیری می تواند فرآیند خرید شما را خیلی طولانی کند. این یخچال فریزرها عمری طولانی (بالای ۴۰سال) دارند اگر تمیز نگهداشته شوند. شما در مواقعی که به مدت طولانی در خانه حضور ندارید میتوانید یخچال را در حالت مصرف اقتصادی قراردهید تا مصرفانرژی آن به حداقل برسد با این سیستم دیگر نیازی به خاموش کردن یخچال و فریزر ندارید. در این مدلها فضای فریزر کوچکتر از ساید بای ساید است.

قبل از خرید یخچال فریزر جدید خود را، چند سوال وجود دارد که شما باید به آنها توجه کنید. بنابراین، بهتر است ابتدا به ملاحظات قبل از خرید بپردازید و با علم به ویژگیهای به روز و کاربردی، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه ی خود انجام دهید. مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. اگر شما از یخچالی که قصد خرید آن را دارید بیشتر امکانات و تکنولوژی روز را می خواهید باید به دنبال مدرن ترین مدل های یخچال فریزر باشید و به تبع هزینه زیادی را برای خرید یخچال متقبل شوید. چقدر بودجه برای خرید یخچال فریزر در نظر گرفته اید؟ به طوری که خود یخچال فریزر بدون دخالت شما، در زمان لازم برفک ها را آب میکند. در بیشتر یخچال فریزرهای جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک (Defrost) وجود دارند. ولی امروزه این مدلها در شکلهای متفاوت هستند. امروزه مصرف کنندگان خواستار راحتی و کارایی بیشتر عملکرد امکانات در یخچال و فریزرشان هستند.

در این مدت، در رشتههای فعالیتهای گروههای اقتصادی هم صنعت رشد منفی 7.9 درصدی را تجربه کرد. زمانی که این کلید را فشار دهید تنظیمات دمای فریزر برای شما فعال خواهد شد و میتوانید آنها را تغییر دهید. آنها خواستار ظاهر جذاب یخچال و فریزر، آپشنهای انعطاف پذیر برای نگهداری مواد غذایی و انتخاب شکل یخچال و فریزر (ساید بای ساید، فریزر بالا، فریزر پایین یا یخچال فریزها عمیق) هستند. گرچه تولید کنندگان عموما فقط یک یا دو مدل دستگاه فریزر پایین ارائه می کنند. خانه داران یخچال و فریزر توکار را با توجه با اندازه کابینتهای شان انتخاب میکنند که با پنل دلخواه خود می توانند ظاهر دلخواه را به یخچال بدهند. تفاوت اصلی اینه که یخچال توکار اگر چه داخل کابینت قرار میگیره و همانطوری که هست براق به نظر میرسه، اما به طور کامل پنهان نمیشه. امروز در هاو کن یو شما فرا خواهید گرفت که واشر درب یخچال تا چه اندازه بر روی سلامت و کارکرد یخچال و فریزر تا ثیر دارند و در صورت بروز مشکل در این قسمت چگونه آن را برطرف کنید.

یخچال ساید بای ساید 34 فوت هرمس سامسونگ فروشگاه اینترنتی ...

قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است. مدلهای فریزر بالا از یخچال های ساید بای ساید قیمت کمتری دارند. با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید. همچنین مدل های کم مصرف انرژی هستند. دستگیره های این محصول به شیوه ای بسیار جذاب در بدنه جا گرفته اند و باعث هر چه زیباتر شدن محصول شده است. فضایی که شما در اختیار دارید، ظرفیت داخلی که شما میتوانید داشته باشید را تحمیل می کند. به طور کلی در این یخچالها میتوانید به اندازه چند روز مواد غذایی نگهداری کنید. زمانیکه شما تصمیم میگیرید که چه نوعی از یخچال را انتخاب کنید میتوانید امکانات موجود را انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را پیدا کنید. ۲.ایراد در سیکل برودتی و کمپرسور و میزان گاز، شامل کمپرسور، کندانسور،اواپراتور و مفدار گاز مبرد در سیکل. لیست محصولات ارائه شده، شامل تمامی یخچال فریزرهای هیتاچی، یخچال طرح ساید، یخچال ساید و یخچال فرنچ هیتاچی می شود. قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال خانگی شامل یک سیلندر است که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در میآید. تمام مشکلاتی که ممکن است برای ساید بای ساید اسنوا به وجود آید در آرشیو تجربه کاری سامی تکنیک موجود می باشد.


If you need us then send an e mail.