لیست قیمت یخچالهای ساید بای ساید ال جی در بانه دات کام

  • -

لیست قیمت یخچالهای ساید بای ساید ال جی در بانه دات کام

Tags : 

اگر زیاد اهل فریز کردن مواد غذایی نیستید و ترجیح می دهید مواد غذایی را به صورت تازه استفاده کنید، این مدل برای شما مناسب تر است. ال جی با ارائه این نوع یخچال و جایگزین کردن آن به جای یخچالهای کوچک و قدیمی خواست تا پاسخگوی خانوادههای دارای جمعیت زیاد باشد. همراه با این ساید بای ساید نگران جریان هوای مناسب و انتقال رطوبت به فضای داخلی آن نباشید، چون ال جی با طراحی قسمت مشبک مانند کشوی میوه و سبزیجات کمک زیادی به حفظ طراوت و شادابی مواد غذایی میکند. به عبارتی این قسمت Moist Balance Crisper که از آن به عنوان جعبه مشبک شکل جریان انتقال رطوبت یاد میشود، مانع از خشکی مواد غذایی میشود و با انتشار هوای مطلوب به حفظ رطوبت مناسب کمک زیادی میکند. 24 و قطعات اصلی ساید بای ساید و تعمیر در محل خودتان بهره مند گردید.خدمات پس از فروش سامسونگ، سرویس و نگهداری محصولات سامسونگ خانه تان را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ واگذار کنید.

شما می توانید در زمان مشخصی از سال، با سرویسکاران تماس گرفته و یخچال خود را سرویس کنید. در این یخچال جا برای قرار گیری مواد غذایی به صورت گستردهتر فراهم میآید و در مقابل نیز همراه با تعداد قفسههای مختلف فریزر میتوانید هر نوع مواد غذایی زمستانه را در داخل آن نگهداری کنید. تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید نسبت به برندهای مختلف روش متفاوتی دارند ، که در ادامه مطلب به این روشها میپردازیم . تعمیرگاه مجاز سامسونگ تک سرویس این اطمینان را به شما می دهد که یخچال ساید بای ساید شما توسط متخصصان خبره و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سامسونگ تعمیر می شود. همچنین عمق این یخچال ها بین عدد ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر هستند. نیز مانع از نفوذ باکتری به فضای داخلی ساید بای ساید خواهد شد و با از بین بردن میکروبها، کاری میکند تا مواد به صورت همیشگی تازگی خود را داشته باشند. دو کشوی شفاف و مقاوم نیز در میان قفسههای ساید بای ساید ال جی به چشم میخورند، که محتوای درونیاش بدون باز کردن دیده میشوند. یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J337CSBL مدل 337 یکی از بهروزترین و خوشطرح ترین مدلهای این شرکت کرهای میباشد که همراه با رنگ نقرهای آن بدون شک در همان نگاه اول چشم کاربر را مجذوب زیباییهای خود میکند.

این فیلتر که در پنج مرحله مختلف به حذف و از بینبردن میکروبهای موجود در فضای داخلی و مواد غذایی کمک میکند، قادر است تا 99.99 درصد مواد غذایی را در برابر هر گونه آلایندهای مصون بدارد. اگر یخچال ساید بای ساید سامسونگ شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد، می توانید با تماس با تعمیرگاه مجاز سامسونگ تک سرویس، مطمئن باشید که یخچال شما در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و تعمیر خواهد شد. نمایندگی تعمیرات مجاز سامسونگ تک سرویس با همکاری برترین متخصصان حوزه صنعت و الکترونیک آماده ارائه خدمات در امور تعمیر و نگهداری یخچال ساید بای ساید و انواع دستگاه ها و لوازم خانگی SAMSUNG است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ تک سرویس با ارائه بهترین خدمات شما را شگفت زده خواهد کرد. با باز شدن درب اصلی ساید بای ساید ال جی متوجه تعداد 4 قفسه بزرگ، مقاوم و نشکن میشوید، که به راحتی میتوان هر ماده غذایی را در داخل آنها نگهداری کرد.

حال اگر به قسمت درب داخلی ساید بای ساید ال جی نگاهی بیندازید، تعداد سه طبقه مخصوص قرارگیری مایعات همچون انواع نوشیدنیهای آب معدنی و بطری آبمیوه به چشم می خورند. بسیاری از تعمیرگاه های غیر مجاز، با استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت دست به تعمیر لوازم خانگی می زنند. هرچند به دلیل هزینه بالای خرید آن ها، بسیاری از افراد توانایی خرید آن را نداشته و یا رغبتی برای خرید یخچال های جنرال الکتریک ندارند. به عنوان مثال شرکت فیلور یا جنرال استیل که از مارکهای قدیمی هست ورشکست شد. یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GC-J247 که توسط شرکت ال جی تولید و ورانه ی بازار شده است . یخچال ساید بای ساید J267 یکی دیگر از مدلهای کمپانی ال جی میباشد، که برای خانوادههای پرجمعیت بهترین گزینه است. در آخر با بیان تمامی صفات خوب گفته شده میتوان به این نتیجه رسید، که ساید بای ساید 337 ال جی آنقدر جا دارد، که از پس خانوادههای پرجمعیت جهت ذخیرهسازی مواد خوراکی و غذاییشان برآید. قسمت فریزر ساید بای ساید ال جی نیز با 4 قفسه و دو کشو همراه شده است. ساید بای ساید ال جی به صورت خودکار قابلیت تولید یخسازی را داراست، که مخزن آن در قسمت بالای درب فریزر قرار گرفته شده است.

همزمان با باز شدن درب ساید بای ساید ال جی متوجه مجزا بودن هر کدام از قسمتهای یخچال و فریزر از همدیگر خواهید شد، که این خصوصیت سبب برتری آن نسبت به سایر مدلها شده است. ارور AF: علت این ارور یخچال فریزر پارس مربوط به سنسور محیط یخچال است. پی بردن به اینکه ال جی نسل جدیدی از مدل ساید بای سایدهایش را با عنوان حفظ رطوبت مواد عرضه کرده، بی شک خرید یخچال را بسیار راحت میکند. اینکه یخچال شما سروصدا داشته باشد یا خیر، بستگی به طراحی آشپزخانه، اپن بودن یا نبودن آشپزخانه و قرارگیری یخچال در مجاورت اتاق خواب یا نشیمن شما دارد. ال جی مدتی است قابلیت دور این دور بودن را در برخی از مدل ساید بای سایدهایش به کار گرفته، که از چندین جهت سبب برتری آن نسبت به مدلهای ساده و طرحهای قدیمی شده است. اولین مزیت دور این دور ساید بای ساید ال جی جلوگیری از مصرف بیرویه انرژی میباشد. این هوا به واسطه عبور از فیلتر نانو سیلور (Nano Silver) تصفیه شده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند در نتیجه تازگی بیشتر مواد غذایی، میوه و سبزیجات را در پی خواهد داشت.


If you need us then send an e mail.