فیلتر یخچال ساید و تصفیه آب

  • -

فیلتر یخچال ساید و تصفیه آب

Tags : 

زیرا شرکت تهران سرویس با ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید آماده خدمت رسانی به مشتریانی عزیز در سراسر تهران و کرج به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل می باشد. با ذخیره کردن عکس می توانید همیشه ارورهای یخچال اسنوا کمبی 810 را همراه خود داشته باشید. توجه داشته باشید که تمامی قطعات دارای ضمانت نامه ی تایید کیفیت و ارجینال بودن قطعه می باشند. همونطور که از نام این مدل مشخصه ، یخچال و فریزر در کنار هم قرار می گیرن ( مثه یخچال فریزر های دوقلو ) . در دنیای مدرن امروزی وجود آپشن های مختلف و هوشمند سازی در یخچال فریزر ها یک امر طبیعی است که زندگی را برای بشر آسانتر نماید. یخچال فریزرهای ال جی به مرور زمان از یک یخچال عادی به یخچال هوشمند تبدیل شده ان . نوارهای لاستیکی در یخچال و فریزر به مرور زمان انعطاف خود را از دست داده و جدا میشوند و این سبب ایجاد برفک میشود.

ممکن است یخچال نشتی گاز داشته باشد یا ممکن است گاز دستگاه کم باشد و چون کمپرسور یخچال مدت زمان زیادی را کار می کند باعث می شود یخچال احتمال دهد گاز دستگاه کم است. تعمیر برد یخچال اسنوا در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. قفل باز خواهد شد. برای تنظیم دمای یخچال اسنوا ابتدا باید قفل صفحه دیسپلی(Display) یا نمایشگر LED آن را باز کنید. اگر قفل باز نشد این کار را دو بار تکرار کنید و دکمه ها را حداقل 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید. برای باز کردن قفل صفحه نمایش یخچال دکمه TEMP / CLK و ECO / VAC را با هم فشار داده و 5 ثانیه نگه دارید. با استفاده از این سیستم برفک روی مواد غذایی و دیواره های فریزر بطور اتوماتیک از بین می رود. از یک مسواک کهنه یا خلال دندان برای تمیز کردن درزها و قسمتهایی که دسترسی به آنها سخت است (مانند لولاها) استفاده کنید.

برای تعویض برد یخچال فریزر اسنوا مدل کمبی 810 کافی است برد یخچال را از بدنه جدا کنید. قیمت برد یخچال اسنوا مدل کمبی 810 در تاریخ 29 / 02 / 98 برابر با 1 یخچال میلیون و 200 هزار تومان می باشد. در تهران می توانید به سه راه امین مراجعه کنید معمولا فروشندگان لوازم خانگی در این منطقه متمرکز هستند . همچنین رنگی را انتخاب کنید که با دکور خانه و آشپزخانه شما همانگی داشته باشد. یخچال پرکارترین وسیله برقی آشپزخانه است. اما پیشنهاد شرکت تهران سرویس این است که با قیمت زیر 500 هزار تومان برد معیوب یخچال را تعمیر کنید. تمام قسمتها را بعد از تمیز کردن با حوله قیمت یخچال تمیز خشک کنید. وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد . برخی ویژگی های یخچال اسنوا در پنل لمسی آن قابل مشاهده است مثلا چراغ تعویض فیلتر 6 ماه بعد از نصب دستگاه روشن خواهد شد و هشدار تعویض خواهد داد.

به این ترتیب دستگاه بهتر کار میکند و عمر بیشتری خواهد داشت. به فرض مثال در ماشین لباسشویی ها ما شاهد فناوری هایی هستیم که واقعا می توانند لکه ها را با قدرت بیشتری از بین ببرند. انواع یخچال فریزر ایرانی مانند یخچال فریزر فیلور با کیفیتی رو به بهبود با ظاهری شیک می تواند جایگزین مناسبی برای یخچال فریزرهای خارجی گران قیمت باشد. تبریز با تاسیس کارخانه های بی کیفیت باعث شد تا نظر مردم نسبت به محصولات ایرانی خراب شود. برفک چیست و با آن چه کنیم ؟ برفک یخچال و فریزر را بهصورت منظم آب کنید، چون با افزایش ضخامت برفک، مصرف انرژی بالا میرود . برای این منظور، یک تا دو قاشق جوششیرین را در یک چهارم لیتر آب گرم حل کنید و یخچال را با آن پاک کنید. سالی، یک بار سالمبودن این نوارها را کنترل کنید تا در صورت کوچکترین نشت هوا، آنها را تعویض کنید. سومین نکته؛ دقت کنید که یخچال را به صورت عمودی منتقل کنید. برای این کار ابتدا پیچ های کاور را باز کنید سپس به آرامی سوکت ها را از برد یخچال جدا کنید.

سپس برای آدرس پستی شما ارسال می گردد. سپس با دستمال تمیز خشک نمایید. افتادن خش ، خط و قر شدگی بدنه و به ویژه درب آن، یکی از شایعترین صدماتی که در هنگام جا به جایی یخچال ساید بای ساید ممکن است با آن برخورد نمایید. یخچال فریزر دوقلوی اسنوا، با استفاده از سیستم نانو سیلور، مواد غذایی را به مدت طولانیتری، سالم و تازه نگه میدارد. در ساخت طبقات این محصول از شیشه های نشکن استفاده شده است که با خیال راحت می توانید در شرایط اضطراری مواد غذایی گرم خود را درون یخچال قرار دهید. حالا با استفاده از دکمه های REF و FRZ دمای یخچال یا فریزر را تغییر دهید. طبقات، سینیهای متحرک و کشوها را داخل آب داغ و صابون ملایم قرار دهید. اگر لاستیکهای دور در یخچال و فریزر خراب باشد، داخل فریزر مقدار زیادی برفک میزند. ارسال لوازم یدکی یخچال فریزر به تمامی شهر های ایران از طرق پست و پیک به جهت رفاه هر چه بیشتر خریداران مقدور می باشد. بهره وری انرژی لوازم خانگی ، نکته ای کلیدی در هنگام خرید می باشد. با توجه به رقابت موجود در بازار لوازم خانگی، تمام شرکت های تولید کننده به دنبال طراحی های مدرن و منحصر به فرد هستند تا بتوانند مشتریان با هر نوع سلیقه ای را جذب نمایند.


If you need us then send an e mail.