فوت و فن خرید یک یخچال خوب

  • -

فوت و فن خرید یک یخچال خوب

Tags : 

از دیگر ویژگیهای مدرن در یخچال فریزر ال جی 33 میتوان به سیستم عیبیاب هوشمند (Smart Diagnosis)، هشدار باز ماندن درب یخچال، قفل کودک، سیستم انجماد سریع ( Express Freezing ) و … اشاره کنیم. ال جی برای اینکه دیگر نگران خرابی یا از کار افتادن بخشهای داخلی یخچالتان نباشید، سیستم عیب یابی هوشمند ( Smart Diagnosis ) را برای یخچال ساید بای ساید ال جی J33 تدارک دیده است. یخچال j327 از نوع ساید بای ساید میباشد ، مدلهای بزرگی هستند که توسط یک خط عمودی نصف شدهاند و یخچال در یک سمت و فریزر در سمت دیگر قرار دارد . ضرورت وجود فیلترهای یخچال ساید بای ساید: در آب شهری مقداری کلر و گاز های معلق وجود دارد. یخجال فریز ساید بای ساید مدل KAD80A404 دارای ارتفاع ۱۸۱٫۲ سانتیمتر، عرض ۹۲٫۸ سانتیمتر و عمق ۸۵٫۶ سانتیمتر میباشد. خرابی فن یخچال نیز می تواند دلیلی بر خرابی کلی یخچال باشد.فن هر وسیله الکترونیکی ای وظیفه خنک نگاه داشتن موتور آن وسیله را دارد.در صورت خرابی فن یخچال دمای موتور آن به شدت بالا می رود و در نتیجه برد هایی که داخل موتور یخچال به کار رفته است می سوزد.همین امر باعث می شود بصورت تدریجی خود موتور نیز بسوزد نیاز به تعویض داشته باشد.در بسیاری از موارد خرابی موتور یخچال خسارت جبران ناپذیری را به پیکره یخچال می زند.چرا که بسیاری از یخچال ها پس از تعویض موتورشان،دیگر مانند سابق نخواهند شد و باعث بروز مکلاتی بزرگتر خواهند شد. وجود نقص در هریک از موارد بالا می تواند از دلایل عدم خنک کردن یخچال باشد. با مراجعه به یک تکنسین معتبر و چک کردن این موارد می توان علت خنک نکردن یخچال را فهمید.بیشترین مشکلی که سرویسکاران یخچال آن را درباره این مشکل تشخیص می دهند ترموستات و شاروژ و گاز می باشد. چرا یخساز یخچال ساید بای ساید یخ نمی زند؟

همچنین نیاز به باز شدن در اصلی کاهش پیدا میکند و به این امر باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی میشود . با این حال مشکل اصلی این دسته از یخچالها، فضای مورد نیاز بزرگ آنها است. بخش اعتبارسنجی پس از بررسی وضعیت و صحت اطلاعات جهت تحویل کالا با شما تماس خواهد گرفت. کلاهک را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا صدای جا افتادنش شنیده شود. کمپرسور های خطی علاوه بر اینکه برق کمتری مصرف میکنند ، صدای بسیار کم تری دارند . اگر کلاهک فیلتر یخچال شما دارای دکمه ای بود که باید آن را فشار می دادید، فیلتر و کلاهک را بر روی هم تنظیم کنید و کلاهک را بپیچانید تا صدای جا افتادن آن را بشنوید. اکنون شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی به دفترچه لوازم خانگی سامسونگ مراجعه نمایید و با نزدیکترین شعبه در منطقه خود تماس حاصل کنید. تعمیرات لوازم خانگی در محل منزل یا محل کار شما انجام می پذیرد و تنها در برخی شرایط ویژه لازم است که دستگاه را به تعمیرگاه منتقل نمایید. ب برچسب انرژی هنگام خرید یخچال دقت نمایید .

همانند یک سرآشپز حرفه ای از غذاهایتان نگهداری نمایید! شاید شما یک زوج جوان هستید که برای شروع زندگی خودبه دنبال خرید یک یخچال باکیفیت و قوی هستید که حداقل چندین سال بدون هیچ مشکلی برای شما کار کند؟ در زیر جدولی در اختیار شما قرار میگیرد که در آن بسته به نوع یخچال فریزر، مقدار ظرفیت از مینیمم تا ماکزیمم و براساس فوت مکعب بیان شده است. قسمت پشت یخچال فریزر صنعتی ایستاده بخش خارجی و زیر موتور فریزر صنعتی از جنس ورق گالوانیزه درست شده است. در تمام یخچال های ارزون ( زیر 6 میلیون تومن ) از کمپرسور پیستونی استفاده میشه . چنانچه گارانتی دستگاه شما تمام شده نگران نباشید، تنها کافیست با سامانه 54837-021 تماس بگیرید. اگر یخچال شما دارای چراغ نشانگر زمان تعویض فیلتر است این کار مرحله را نادیده بگیرید. برای جلوگیری از چکه کردن آب، فیلتر را در وضعیت عمودی بگیرید. وقتی فیلتر را از یخچال جدا کنید، ممکن است آب از آن چکه کند.

عمر مفید این فیلتر به طور میانگین ۶ ماه است بسته به میزان گل و لای موجود در آب هر منطقه ممکن است زودتر نیاز به تعویض داشته باشد. در واقع باید گفت جنسهای اصلی در مقابل جنسهای بدل و بی کیفیت تفاوت قیمت آنچنانی ندارند.و این تنها فروشگاهها هستند که با قیمتهای سرسام اور این محصولات به فروش می رسانند و عرضه میکنند. یکی از قطعات اصلی یخچال کندانسور یا همان موتور است؛ قطعهای که بیشترین اهمیت را در این وسیله دارد، بنابراین باید نسبت به کیفیت آن بسیار دقت کنید چون در صورت انتخاب اشتباه دچار دردسری بزرگ خواهید شد. کلاهک را در جایی مطمئن نگه داری کنید تا دوباره از آن استفاده کنید. چراغ نمایشگر را ریست کنید. نحوه ریست کردن یخچال در دفترچه راهنمای آن شرح داده شده است. حالت استفاده تعطیلات یا Holiday که به شما این امکان را می دهد تا در زمان مسافرتیخچال فریزر دوقلو برتینو مدل X4 را در حالت استندبای قرار داده تا کمترین میزان انرژی را مصرف نماید. در حال حاضر محصولات الجی در طراحی و دیزاین یخچال های سایدبایساید خود به اوج رسیده و یخچال های جدیدش میتوانند دستاوردهای خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورند. اکثر قطعات لازم برای تعویض و رفع ایرادات مهم یخچال فریزر سامسونگ را می توانید از دیبا پشتیبان بخواهید.

با این کار می توانید به یاد داشته باشید که نوبت بعدی تعویض آن چه زمانی ست. همچنین با حذف لامپ های معمولی در این یخچال و استفاده از لامپهای LED فضای داخلی یخچال بیشتر شده است و شما می توانید خوراکی های بیشتری را در یخچال قرار دهید. مطمئنا شما تا حالا فیلتر HYGINE FRESH را شنیده اید که این روزها یخچال های ال جی در تولید یخچال های خود از ان استفاده می کند اما واقعه این فیلتر چه و چگونه کار می کنه ؟ در فیلترهایی که کلاهکشان دارای دکمه است، فیلتر را در جایگاهش تنظیم کنیدو با جا افتادن فیلتر در جایگاهش، صدایی خواهید شنید. اگر اعضای خانوادهی زیادی دارید یا عموما مواد غذایی با حجم بالایی خریداری میکنید، بهترین راه حل موجود یخچالهای دوقلو هستند. در نتیجه به جرات می توان گفت که یخچال فریزر دوقلو برتینو مدل X4 به راحتی می تواند با یخچال های به نام خارجی رقابت کند.


If you need us then send an e mail.