سامانه توزیع دیجیتال محصولات پروتئینی یخچال

  • -

سامانه توزیع دیجیتال محصولات پروتئینی یخچال

Tags : 

مشخصات ، قیمت و خرید یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27T

قفسه تاشو یا مخفی نیز مفید است زیرا به شما امکان می دهد بدون تنظیم ارتفاع قفسه ها، یک بطری بلند یا سینی کیک در آن قرار دهید. مثلا میتوانید دستور پخت غذایی خاص را در اینترنت جستجو و آن را روی یخچال خود مشاهده کنید یا حتی به کمک یخچال خود بهصورت آنلاین غذا سفارش دهید. سرمای بسیار زیادی وارد یخچال می شود و باعث می شود میوه ها و مواد غذایی در یخچال یخ بزنند. SuperFreezing تکنولوژی جدیدی است که مواد غذایی داخل فریزر را با سرعت بسیار زیاد فریز می کند. دمای فریزر بالای منفی ۱۲ درجه سانتی گراد است و داخل فریزر گرم است. بنابراین، توصیه می شود که حتی الامکان از قرار دادن مواد غذایی حساس به دمای خود در مقابل این فن ها خودداری کنید. در این حالت حتما از تعمیرکار مجرب برای رفع اشکال یخچال خود استفاده کنید، چرا که تعویض و تعمیر ترموستات یخچال حساس بوده و در صورت نداشتن دانش و تجربه کافی، ریسک آسیب رسیدن به دستگاه وجود دارد.

توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها آهنربا را نگه نمی دارند، بنابراین اگر یخچال شما تابلوی اعلانات شماست، یک آهنربا را همراه خود به فروشگاه بیاورید تا بررسی شود. در اینجا ویژگی های دیگری وجود دارد که فکر می کنیم قبل از تعهد به یک مدل خاص، باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب ۲۰ مدل یخچال فریزر ساید بای ساید برتر و پرفروش را که در بازار ایران یافت می شوند را به شما معرفی کنیم. این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است و بهعنوان خریدار باید بدانید اندازهی ورودی یخچال چقدر است و آیا در فضایی که شما در آشپزخانهی خود در اختیار دارید جا میگیرد یا خیر. اگر یک خانه کوچک دارید و به جای خریدهای بزرگ هفتگی، روزانه خرید می کنید، این مدل یخچال ها انتخاب خوبی برای شماست. بسیاری از مردم که فقط ظاهر یخچال فریزر یخچال برایشان مهم است، مدل های توکار را ترجیح می دهند. اگر آشپزخانه جزیره ای یا یک آشپزخانه باریک دارید، ممکن است فضای کافی برای درب کامل (مانند مدل های فریزر بالا یا پایین) که کاملا باز شده است، ندارید.

در این حالت، یخچال قدیمی به همراه درب های با عرض کامل می تواند گزینه بهتری باشد، زیرا می توانید لولا را از سمت چپ به راست تغییر دهید، که انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. یخچال های ساید بای ساید بصورت عمودی تقسیم می شوند که فریزر در سمت چپ و یخچال در سمت راست قرار دارد. دو نوع اساسی دستگیره وجود دارد: خرید یخچال یک سبک اروپایی که دارای انحنا، صاف و ظاهری “ارگونومیک” است. یخچال فریزر ساید بای ساید همانطور که می دانید از دو درب مجزا تشکیل شده، که در کنار هم قرار گرفته اند. هر چیزی که به Wi-Fi متصل است ، “داشتن امنیت” را نقض می کند. چسب زدن درب از باز و بسته شدن ناگهانی آن در هنگام جابه جایی جلوگیری می کند. در هنگام خرید یخچال به برچسب مصرف انرژی آن دقت کنید. سبک دسته دستگیره ها تنها بخش های یخچال هستند که در هنگام بسته بودن یخچال می بینید، بنابراین زیبایی آن برای برخی افراد مهم است.

درهای آن برای باز شدن نیاز به فضای کافی دارند، بنابراین قبل از خرید حتما طبق آنچه که در بالا گفته شد، فضا را اندازه گیری کنید. در مورد ظاهر یخچال در فضای خود بسیار دقت کنید. باید فضای زیادی در آشپزخانه خود داشته باشید. از آنجا که این یخچالها با پیشخوانها ادغام می شوند، بیشتر به نظر می رسند و باید متناسب با آشپزخانه باشد. گرم کن دستگاه ، به گونه ای است که می توانید به راحتی از آن برای گرم کردن و یا گرم نگه داشتن مواد غذایی استفاده نمایید . دیدن و سازماندهی مواد غذایی منجمد نیز ساده تر است زیرا فریزر قفسه های بیشتری دارد. گاهی ممکن است متوجه شده باشید که مواد غذایی داخل یخچال تان یخ می زند، این امر در سبزی ها و میوه ها به خوبی دیده می شود. چرا که اصلا خوشایند نیست پس از گذراندن تمام سختیهای خرید و حمل و نقل آن تا منزل، تازه متوجه شوید که یخچال فریزر شما از درب آشپزخانه داخل نمیرود. نمایندگیهای لوازمخانگی در خیابان شریعتی به غیر از یکی دو مورد تقریباً همه باز هستند اما مشتری زیادی داخل آنها دیده نمیشود.


If you need us then send an e mail.