راهنمای خرید یخچال فریزر

  • -

راهنمای خرید یخچال فریزر

Tags : 

اما در این یخچال نیازی به ای کارها نیست و دارای کشویی می باشد که مجهز به یک صفحه مشبک خلافانه است که به تعادل رطوبت مواد غذایی کمک می کند خرید یخچال اما به چه شکل عمل می کند ؟ با باز کردندرب یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GC-J247 فضای وسیع و گسترده ای برای نگهداری مواد غذایی مختلف در اختیار شما قرار می گیرد . این سایدبایساید در سه مدل GW بارنگ سفید براق، LW بارنگ سفید چرمی و ST با بدنه استیل به بازار عرضهشده تا بتواند تمامی سلایق را پوشش دهد. همانطور که گفته شد این یخچال ال جی دارای سه طبقه کشویی بوده که امکان تغییر ارتفاع این طبقات وجود دارد تا بتوانید آن را با توجه به شرایط به بهترین شکل تقسیم نمایید. یخچال فریزر جز یکی از ضروری ترین وسایل آشپزخانه محسوب میشود و وجود آن در هر خانه ای جز یکی از ملزومات است. 327 یکی از یخچال های 2017 ال جی هستکه در دو رنگ سفید و نقره ای در فروشگاه ممتازکالا موجود میباشد.

گشایش درب های یخچال ساید بای ساید KAG90AI20 شما را با پدیده ای از بوش مواجه خواهد کرد که نظم خاص آن و کارایی بالایش شما را جلب خود خواهد کرد. آیا خانواده شما به زودی بزرگتر خواهد شد؟ ساید بای ساید عضو خانواده یخچال ها به حساب می آیند و با وجود این که یخچال فریزرها به عنوان بهترین های زمان قبلی تلقی می شدند، اما امروزه اشخاص بیشتر تمایل به خرید ساید بای ساید دارند. مشکل دیگری که ممکن است برای یخچال ها به وجود بیاید است است که فریزر آن ها قابلیت منجمد کردن را از دست می دهند یا میزان منجمد کردن آن ها به حد زیادی کاهش پیدا می کند.علت این مشکل می تواند از ترموستات،شارژ گاز،کمپرسور،لاستیک درب،خرابی فن و عمل نکردن دیفراست باشد که مورد آخر در مورد یخچال های دیفراست قابل مشاهده است. شما می توانید با مراجعه به تعمیرکاران یخچال و چک کردن موارد نام برده در بالا علت عدم کار کردن خوب فریزر را متوجه شوید.این مورد نیز نیاز به بررسی های متعدد دارد که باید توسط یک تعمیرکار یخچال انجام گیرد. چرا موتور یخچال داغ می کند؟ سیستم یخ ساز منحصر بفرد ال جی که موجب استفاده بیشتر از فضای داخلی یخچال می گردد.

همچنین این نوع یخچال به هر کدام از قابلیت های آب سرد کن و یخ ساز مجهز می باشد. شما می توانید در زمان مشخصی از سال، با سرویسکاران تماس گرفته و یخچال خود را سرویس کنید. نیاز مصرفی خانواده شما از یخچال حاءز اهمیت میباشد . یک تصور رایج ولی غلط این است که هر یخچالی می تواند مناسب خانواده و فضای در اختیار شما باشد، اما اندازه گیری عمق، عرض و ارتفاع فقط برای شروع است. ساید بای ساید های اسنوا با جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده. یخچالهای بالا پایین که با نام یخچال کمبی (Combi) هم شناخته میشوند با طراحی جمعوجور ساید بای ساید خود معمولا گزینهی مناسبی برای آشپزخانههای کوچک هستند. آیا معمولا با خرید عمده در هزینه های خود صرفه جویی می کنید؟ آب سرد کن موجود روی درب ساید بای ساید KSV36BI304 استفاده از این یخچال فریزر بسیار آسان می باشد.

هیچ مکانی از ساید بای ساید بوش KAG90AI20 بدون استفاده نمانده است و با کشو ها ، قفسه ها و محفظه هایی بر روی درب امکان ذخیره سازی بیشترین حجم مواد غذایی را دارد. یک نکته مهم که هنگام خرید یخچال باید بخاطر داشته باشید میزان خرید مواد غذایی شماست. شاید دیده باشید که بعضی از افراد برای متعادل نگه داشتن مواد غذایی ان ها را روزنامه پیچ کنند یا از پلاستیک استفاده می کنند . با استفاده از کمپروسورهای اینورتر خطی در این یخچال ، بیش 32% از میزان مصرف انرژی کاسته می شود که موجب کاهش هزینه ها و افزایش طول عمر دستگاه به میزان چشمگیری می گردد . موتورهای نسل جدید اینورتر یا خطی به موتورهایی گفته می شود که دارای تکنولوژی بالاتری نسبت به موتورهای معمولی می باشند. از مهمترین خصوصیات ساید بای ساید ال جی می توان به کمپرسور اینورتر خطی (Linear Compressor) با ضمانت 10 ساله و نیز میزان نویز پایین آن اشاره کرد. در قسمت آماده سازی آشپزخانه صنعتی علاوه بر یخچال صنعتی که به یخچال صنعتی بالای صفر شناخته می شود، یخچال فریزر صنعتی یا همان یخچال صنعتی زیر صفر نیز نیاز است.

■ اندازه آشپزخانه : اگر اندازه آشپزخانه تون کوچیکه به هیچ وجه یخچال بزرگ نخرید چون واقعا دردسر میشه . پس دومرتبه اندازه گیری کنید. همانطور که اندازه مشخص شد پس طبق ان و دیدن فضای داخل یخچال ها می توانید یک خرید خوب را انجام دهید. اگر شما هم در مورد این یخچال نظری یا پیشنهادی دارید صمیمانه تقاضا می کنم عنوان کنید تا ما و دیگر دوستانم از نظر ارزشمند شما بهره بگیریم . این بخاری با توجه به عادت های کاربر (به عنوان مثال، باز کردن درب) با یخ زدگی کنترل می شود البته تاثیر بر مصرف انرژی کلی دارد. بسیاری در هنگام خرید یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دچار اشتباه می شوند. در بسیاری از موارد درب یخچال برای دسترسی کامل به فضای داخل آن نیازمند باز شدن 90 درجه یا بیشتر است. هنگام باز کردن درب یخچال، باید در نظر بگیرید که در تا کجا باز خواهد شد و چه میزان فضا را اشغال خواهد کرد. گرد و غبار به سرعت بر روی وسائل خانه ظاهر می شود و بسیار ضروری است که برای راحتی در تمیز کردن یخچال، قبل از خرید فضای مورد نیاز برای تمیز کردن آن را هم در نظر بگیرید. یخچال های سامسونگ نیز جز بهترین مارک های یخچال فریزر می باشد که روز به روز شاهد بهبود کارایی و عملکرد آن می باشیم.


If you need us then send an e mail.