تعمیرات ساید یخچال های جدید و قدیمی

  • -

تعمیرات ساید یخچال های جدید و قدیمی

Tags : 

بخش فریزر یخچال فریزرهای اسنوا کاملا بدون برفک بوده، فریزر کردن مواد غذایی را بدون تغییر طعم و مزه مواد انجام می دهند. به غیر از تعویض فیلتر آب، تعمیر دیگر قسمتهای سیستم آبسردکن بخصوص قسمت برقی باید توسط تکنسین انجام شود زیرا امروزه تنوع یخچالها زیاد میباشد و قطعات استفاده شده تفاوتهای زیادی دارند. این یک کار تخصصی است و بهتر توسط تکنسین انجام شود. برای این یخچال در نظر گرفته شده و کار آن حذف و از بین بردن میکروبها و باکتریهای موجود است. این شیر معمولاً پشت یخچال در قسمت زیر داخل پنل جایی که شیلنگ آب به یخچال وصل شده، قرار دارد. علاوه بر تنظیم درجه مناسب یخچال فریزر چیدمان مواد غذایی در یخچال نیز اهمیت فراوان دارد و میتواند باعث افزایش تازگی و ماندگاری بیشتر مواد غذایی شود. در این مطلب به آموزش تنظیم درجه مناسب یخچال فریزر میپردازیم این مطلب برای تمامی مدلهای یخچال فریزر و ساید بای ساید برندهای زیر کارایی دارد.

<iframe width="640" height="360" src="

” frameborder=”0″ allowfullscreen>

در مدلهایی که آبریز بیرونی دارند، گاهی مواقع آبریز آب داغ نیز تعبیه میشود. LCD لمسی آن با اندازه ۸ اینچ، برای کنترل دما و انتخاب نوع یخ دلخواه کاربرد دارد و میتوان از آن برای نمایش آلبوم تصاویر و یادداشت نیز استفاده کرد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ تک سرویس با ارائه بهترین خدمات شما را شگفت زده خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات مجاز سامسونگ تک سرویس با همکاری برترین متخصصان حوزه صنعت و الکترونیک آماده ارائه خدمات در امور تعمیر و نگهداری یخچال ساید بای ساید و انواع دستگاه ها و لوازم خانگی SAMSUNG است. حالا با استفاده از دکمه های REF و FRZ دمای یخچال یا فریزر را تغییر دهید. در یخچالهایی که فیلتر آب دارند شاید بیشتر از یک شیر سلنویدی برای دیسپنسر وجود داشته باشد و ابتدا باید تشخیص دهید که کدام شیر برای دیسپسر استفاده شده است. علاوه بر نکات فنی، سلیقه­ی افراد خانواده، دکوراسیون آشپزخانه و میزان بودجه از فاکتور­های مهم دیگری هستند که باید مد نظر قرار داده شوند. تنها تفوت اساسی آنها نحوه قرار گیری دکمه ها بر روی پنل می باشد.

در یخچال هایی که تنها دارای یک کنترل دما برای هر دو بخش یخچال و فریزر هستند، شما نمیتوانید دمای یخچال یا فریزر را بدون تأثیر بر دیگری تنظیم کنید. همچنین اگر تنها از یخچال یا فریزر استفاده میکنید میتوانید مدلهای جداگانهی این محصولات را در دیجیکالا بررسی کنید و خریدی آسان داشته باشید. مطمئن شوید که یخچال شما در جایی مورد نظر، قرار بگیرد. اول از همه مطمئن شوید که فشار آب ورودی به اندازه کافی است و سر شیر جایی که شیلنگ به یخچال وصل شده، مسدود نیست. اگر مطمئن شدید که برق به شیر برقی نمیرسد و اهرم و میکروسویچ به درستی کار میکنند، میتوان نتیجه گرفت که مشکل از برد الکترونیکی است. اگر برق به سیمپیچ میرسد، حال باید سالم بودن خود سیمپیچها را با مولتیمتر بررسی کنید، اگر نتیجه منفی بود باید شیر عوض شود. الجی از تولیدکنندگان مطرح بازار لوازم خانگی برقی است و با ارائهی دستگاههای پرقدرت، کممصرف و با ظرفیت بالا، جای خود را در این بازار محکم کرده است. با جدا کردن درب یخچال می توانید، درب را جداگانه بسته بندی کنید.

در مدل های دیفراست (برفک دار)، دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک برفک زدایی می کند. نمایشگر دیجیتالی و دکمههای لمسی در بالای آبریز قرار گرفته اند که امکان تنظیم دما و ویژگیهای دیگر یخچال را آسان میکند. حرکت دما فقط در یک جهت می باشد و با فشار دادن و نگه داشتن دکمه لمسی مربوطه به دمای دلخواه خود برسید. وجود درب های جادار و کم عرض این امکان را محیا کرده که هنگام قرار دادن اقلام فقط نصف یخچال باز شود و باعث کاهش مصرف انرژی شود. اگر درجه دمای یخچال کمتر از حد مناسب باشد یعنی هوای سرد داخل یخچال کم شود مطمئنا احتمال فاسد شدن زود هنگام مواد غذایی درون یخچال بیشتر میشود. چه دمایی برای یخچال مناسب است؟ طرح درب روی درب کمک زیادی به فضای بیشتر برای نگهداری مواد غذایی کرده است. روی درب این قسمت 4 قفسه قرار گرفته اند که برای نگه داری بطری ها بسیار مناسب اند. به نظر من رنگ سفید بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال است. بهترین یخچال های ساید بای ساید و دوقلو سامسونگ را در سایت سلام بابا ببینید. در برخی یخچالها فقط یک پد پلاستیکی نرم است که وقتی فشرده میشود، میکروسویچ را فشار میدهد.


If you need us then send an e mail.