آموزش 100% تضمینی تنظیم دمای یخچال تمام مدل ها در 3 دقیقه

  • -

آموزش 100% تضمینی تنظیم دمای یخچال تمام مدل ها در 3 دقیقه

Tags : 

قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 34 فوت به یخچال نسبت امکانات و کیفیت که دارد بسیار مناسب است. ما در این بخش با معرفی یخچال فریزر هیتاچی R-V660 که به کمپرسور اینورتر مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. به عبارتی این سیستم از دو جریان هوا به صورت جداگانه و کنترل دقیق دما برای حفظ رطوبت مطلوب در هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر قیمت یخچال استفاده می کند. ممکنه یه قسمتی روی بدنه یخچال آسیب دیده باشه و فروشنده برای اینکه مشتری متوجه این مسئله نشه برچسب انرژی رو روی اون قسمت بچسبونه . به دلیل اینکه بافت چربی گوشت خرد شده و آنزیم هایی از آن آزاد میشود و همچنین دخیل بودن چند پرسه دستکاری در گوشت چرخ کرده به هیچ عنوان نباید آن را در فریزر نگهداری کرد. یخچالهای ساید بای ساید از وسط با دو درب به دو قسمت تقسیم شدهاند، فریزر در قسمت چپ و یخچال در قسمت راست. اگر در قسمت فریزر مواد غذایی کاملا” از حالت فریز خارج شده باشد(مثلا”مرغ و گوشت کاملا”شل و نرم شده اند) در صورتیکه دوشاخه به پریز مستقیم وصل شده باشد(بدون استفاده از سیار و محافظ و سه راهی) و با دستگاه دیگری مشترک نباشد و آب شدن مواد غذائی به دلیل قطعی برق نباشد با مرکز خدمات تماس گرفته شود. ایا لامپ داخل یخچال روشن است ؟

شاید دلیل دیگر این باشد که اطراف یخچال به دلیل روشن بودن اجاق یا وسایل برقی دیگر دما بالا باشد یا اینکه فضای کافی برای دور یخچال در نظر گرفته نشده است. قبل از اینکه اقدام به خرید یخچال فریز کنید نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین جتس قفسه ها از شیشه ی شفاف حرارت دیده است و باز به راحتی می توانید مواد غذایی که زیر قفسه ها قایم شده اند را ببینید. یخچال فریزر هیتاچی R-V660PUQ3K یکی از شیک ترین و به روزترین محصولاتیست که کمپانی هیتاچی با روانه آن به بازار جهانی گزینه عالی و ایده آل را در اختیار کاربران قرار داد. حالا این عددی که به دست آمد درجه دما بر حسب سانتیگراد می باشد. که تنها با یک لمس ساده می توانید درجه حرارت یخچال را تنظیم کنید. که بسته به نوع مواد غذایی می توانید دمای آن را تغییر و تنظیم کنید.

یکی از بهترین مزیت های یخچال فریزر هیتاچی R-V660 امکان تنظیم دما بسته به نوع مواد غذایی دارد. که امکان تنظیم طبقات آن بسته به نوع مواد و اندازه آنها قابل تنظیم می باشد. در ابتدا با ذکر اینکه یخچال بوش به صورت ساید بای ساید طراحی شده و راهش را از دیگر یخچال ها جدا کرده به نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20N میپردازیم. و هم اینکه تغییرات لازم را از طریق این صفحهنمایش بر روی یخچال اعمال کرد. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال فریزر هیتاچی R-V660 رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. مدل های نوفراست صد در صد بدون برفک می باشند از این رو نیازی به برفک زدایی ندارند و در وقت و انرژی شما صرفه جویی خواهد شد. هزینه ی گارانتی محصولات در کنار آنها با خط قرمز نوشته شده است و مقدار آن طبق قراردادی که با شرکت های گارانتی داریم از قبل تعیین شده است.

یخچال و فریزر مدل سامسونگ مدل HM34 از یخچال فریزرهای ساید بای ساید شرکت سامسونگ(Samsung) است که از طراحی زیبا، امکانات مدرن و ظرفیت مناسبی برخوردار بوده و به رنگ نقرهای عرضه شده است. همچنین خنک کننده سیستم تبرید به صورت هوایی و مارک کندانسور یخچال ایستاده صنعتی از شرکت ساب کول می باشد. بدون شک نظر هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. یخچال فریزر هیتاچی R-V660PUQ3K بدون شک قابلیت خنک کنندگی از مهمترین اصولیست که هنگام انتخاب یک نوع یخچال توجه ویژه ای به آن میشود. این دستگاه به قابلیت یخ ساز مجهز است که در هر زمانی تکه های زیبا و شفاف یخ را در اختیار قرار می دهد. در این میان دستگاه هایی همچون فریزر ها به دلیل استفاده از خنک کننده های قوی و حرفه ای خیال کاربر را از هر بابتی راحت می کنند. این سیستم همراه با یک فرایند حرفه ای تمامی بخش های یخچال را خنک نگه می دارد و به صورت یکنواخت هوایی کاملاً خنک و سالم را در یخچال برقرار می سازد.


If you need us then send an e mail.